سوالات متداول

اگر قبل از خرید سوالی برای شما پیش آمده، میتوانید از بخش سوالات متداول به دنبال جواب خود باشید و اگر جواب شما در این بخش نبود از طریق پشتیبانی سایت اقدام به ارسال تیکت نمایید.
آیا برای خرید کالا می توانم از خدمات مشاوره استفاده کنم؟

بله. شما می توانید با تماس با شماره ............ از مکالمه با مشاورین خیام دارو به صورت رایگان بهره‌مند شوید و یا پیغام خود را از طریق بخش تیکت وب سایت ارسال کنید.

چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

برای این کار لازم است شما صفحه مربوط به نحوه ثبت سفارش را مطالعه فرمایید.

در چه ساعاتی امکان ثبت سفارش دارم ؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید.

آیا خرید از خیام دارو در تعداد دارای محدودیتی است؟

خیر. اما وابسته به شرایط موجودی جنس داخل انبار تعداد سفارش فقط به تعداد مجاز تعریف شده قابل خرید می‌باشد.

پیگیری سفارش در خیام دارو چگونه است؟

جهت پیگیری سفارشات و کد رهگیری صفحه پیگیری سفارشات را مطالعه کنید. همچنین می توانید پیغام خود را در چت آنلاین وب سایت ارسال کنید.

کالاهایی که از طریق پست ارسال می‌شود امکان رهگیری دارد؟

بله پس از تحویل مرسولات به اداره پست ، کد رهگیری منحصر به فرد به هر مرسوله تخصیص داده می شود که پس از اعلام از جانب پست به صورت اتوماتیک برای مشتریان پیامک میگردد.

آیا کالاهایی که در سایت خیام دارو بفروش می رسد اصل هستند؟

بله . کالاهایی که در خیام دارو بفروش میرسد، دارای اصالت است . سایت خیام دارو زیر نظر و مجوز داروخانه دکتر شورابی می باشد و تمام کالا ها از لحاظ پزشکی مورد تایید نظام پزشکی می باشد.

چگونه می توانم به شما اعتماد کنم؟

سایت خیام دارو زیر مجموعه داروخانه خانم دکتر شورابی می باشد و داروخانه و سایت دارای مجوز از نظام پزشکی و سازمان غذا و دارو می باشد.

همچنین خیام دارو دارای نماد الکترونیکی می باشد که اطمینان صددرصدی شما را تضمین می کند.

جهت پشتیبانی فنی سایت چگونه اقدام کنیم؟

سایت خیام دارو توسط دپارتمان طراحی سایت گروه شهرجاب، طراحی و اجرا شده است.و همچنین تحت پشتیبانی فنی این مجموعه می باشد. 

جهت گزارش مشکل فنی با شماره 09198049755 تماس بگیرید.

سوالات متداول سوالات متداول سوالات متداول سوالات متداول