دسته‌بندی نشده

ضروری ترین مکمل های بدنسازی

ضروری ترین مکمل های بدنسازی، فرقی نمی کند که یک ورزشکار با تجربه باشید یا یک مبتدی. در هر صورت اگر می خواهید وضعیت بدنی خود را بهبود ببخشید باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. اول اینکه در تمرینات کوشا باشید و دوم اینکه توجه به رژیم غذایی خود را فراموش نکنید. بدیهی است که نیاز بدن شما به مواد مغذی در درجه اول باید با مصرف غذا تامین شود، اما برای تسریع پیشرفت خود در عملکرد ورزشی می توانید از انواع مکمل های بدنسازی نیز استفاده کنید .شکل و اندازه بدن در افراد مختلف متفاوت است. مکمل های بدنسازی باید بر اساس نوع بدن و هدف بدنسازی انتخاب شوند. به طور کلی ما 3 نوع تیپ بدنی داریم:اکتوموروف بدن لاغر :این افراد اگر بخواهند به افزایش حجم عضلات خود کمک کنند میتوانند از مکمل گینر،کراتین،آرژنین و آمینو استفاده کنند .موزوف:بدن متراکم و عضلانی :این افراد میتوانند از مکمل وی استفاده کنند.اندومورف:این افراد چون هم زمان نمیتوانند هم لاغر شوند هم چاق برای چربی سوزی میتوانند از مکمل آل کارنیتین،لیپوکات استفاده کنند.

بهترین مکمل افزایش حجم
ماهیچه ها نقش حیاتی در سلامت کلی بدن دارند و به بدن اجازه می دهند آزادانه حرکت کند، قدرت خود را حفظ کند و حتی از آسیب جلوگیری کند. برای به حداکثر رساندن رشد و توسعه عضلانی، فرآیندی که به عنوان هیپرتروفی عضلانی شناخته می شود، حفظ یک رژیم غذایی متعادل و یک برنامه ورزشی منظم که شامل تمرینات مقاومتیست، مهم است. علاوه بر این، برخی مکمل‌های غذایی می‌توانند به شما کمک کنند تا به نتایجی که می‌خواهید دست یابید، چه هدف نهایی شما شرکت در مسابقات بدنسازی باشد و چه به سادگی قوی‌ترشدن و زیبایی اندام باشد.در ادامه 5 مکمل برای افزایش حجم نام برده میشود که میتوانید استفاده کنید:1.کراتین مونوهیدرات2.پودر پروتئین وی3.بتا هیدروکسی بتا متیل بوتیرات4.اسید های آمینه ضروری5.بتا آلانین.کلام آخر اینکه خواب را در اولویت قرار دهید ،اگر سخت کار میکنید و تغذیه تان را هم رعایت کرده اید اما هنوز عضله سازی نمیکنید،خواب خود را در نظر بگیرید زیرا در رشد و بازیابی عضلات موثر است .

بهترین مکمل پروتئین وی
در دنیای تغذیه ورزشی، پروتئین وی یکی از مهمترین عناصر مورد نیاز برای ساخت عضله، ترمیم بافت عضلانی و حفظ سلامت کلی است. از آنجایی که پروتئین وی منبعی غنی از اسیدهای آمینه ضروری برای رشد و ترمیم عضلات است، انتخاب بهترین برند پروتئین وی می تواند در بهبود عملکرد ورزشی شما و دستیابی به اهداف تناسب اندام شما کمک زیادی کند. پودر پروتئین کاله یکی از بهترین مکمل های وی است که حاوی آمینو اسیدهای شاخه دار است که بدون افزایش چربی به بهبود عملکرد ورزشکاران کمک می کند. پروتئین وی موجود در این مکمل ورزشی به راحتی هضم و جذب می شود و هر وعده از این پودر حاوی 24 گرم پروتئین است. به طور کلی، مصرف پروتئین کاله به عنوان یک مکمل پروتئین، می تواند به بدنسازان کمک کند تا عضلات خود را تقویت کرده و بدن خود را بهبود بخشند.

پودر وی پروتئین ایزوله ساپلنه نوتریشن 908 گرم
ایزوله پروتئین اسپلن نوتریشن دارای مواد بسیار خوبی برای سلامتی و ورزشکاران است. این پودر حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه است که به رشد و تقویت عضلات کمک می کند. همچنین این محصول طعم خوبی دارد و قابل مصرف است که می توانید آن را با آب یا شیر مخلوط کرده و مصرف کنید. استفاده ازوی پروتئین ایزوله ساپلنه نوتریشن به عنوان یک منبع پروتئین با کیفیت میتواند عملکرد و استقامت شما را در تمرینات ورزشی بهبود بخشد .همچنین ایزوله پروتئین بدون چربی و خلوص بالاست که باعث میشود از انرژی بهتری نسبت به انهایی که حاوی چربی اضافی هستند لذت ببرید.با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این محصول،توصیه میشود برای رفغ نیاز پروتئینی خود و ایجاد تعدل مناسب از مواد مغذی در رژیم غذایی،از پروتئین ایزوله سوپلن نوتریشن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *